O realizaci
Ocenění Kanceláře roku 2017
Přestěhovat za pouhé tři měsíce komunikační agenturu Czech Promotion ze slavné Winternitzovy vily do nerekonstruovaných prostor Paláce Karlín s jeho vlastní, i když ne tak slavnou, historií, se zprvu zdálo jako úkol pošetilý, až naivní. Přesto právě časový tlak formoval samotný návrh a způsob spolupráce s klientem i dodavateli. Zadáním i návrhem se na začátku procesu stala pouze čistá koncepce a celková jednotná vize, jež zamezovala následným neshodám či zdržujícím debatám ohledně jednotlivých částí návrhu. Šlo tedy o velmi rychlé nastolení absolutní důvěry mezi oběma stranami. Takový přístup byl riskantní, zároveň však pro všechny zúčastněné strany silně motivující. Každý z jednotlivých elementů návrhu má za sebou nějaký příběh a přidanou hodnotu. Členění otevřeného prostoru je tvořeno papírovými trubicemi, které splňují i funkci úložných prostor, a vytvářejí tak jedinečnou identitu projektu. Tyto polopříčky si stavěli o víkendu před pondělním otevřením sami zaměstnanci s naší pomocí a koordinací. Vybraná barva polyuretanové stěrky je v barvě slonové kosti – barvě, pro kterou se Winternitzově vile přezdívalo „béžová princezna“. Tato barva se pak propsala i v použité válečkové malbě, jež sama o sobě byla výzvou pro malíře, který tak oprášil své staré dovednosti. Mnohé z interiérového vybavení je výsledkem náročného pátrání po starožitnictvích v kombinaci s renovovanými křesílky, až po úplně nové prvky od zavedeného českého výrobce. Použité osvětlení je z velké části výrobkem jedné z divizí samotné společnosti. A ukázkou kombinace rafinovanosti a řemeslného umění je největší ze stolů použitý v zasedačce – dubový, 750 kg vážící prvek z odpadových zbytků fošen, které stály zlomek ceny jinak drahého materiálu a jež zároveň doplňují důstojnost hlavní zasedací místnosti.